Skip To The Main Content

Samsung

Galaxy S7 Edge

  • شاشة Quad HD Super AMOLED قياس 5.1 بوصة
  • أحدث نظام تشغيل Android 6.0 Marshmallow
  • كاميرا خلفية بدقة 12 ميجابكسل وكاميرا أمامية بدقة 5 ميجابكسل
  • سعة ذاكرة قابلة للزيادة حتى 200 جيجابايت
  • بطارية بحياة أطول مع شحن لاسلكي سريع
Galaxy S7 Edge
form description

أريد إشتراك جديد

إختر

تعديل الأشتراك الحالي

إختر إختر

حول رقمك إلى دو

إختر
form description

اختر طريقة التوصيل

Delivery options
form description

اختر مركز مبيعات

لشراء إحدى باقات الدفع الآجل تحتاج إلى بطاقة ائتمان ذهبية، بلاتينية أو تيتانيوم تم إصدارها من بنوك إماراتية.

إضغط على المربع أدناه للموافقة على الشروط ولاحكام والتحقق من التاريخ الائتماني
Select choices
  • من مؤهل للاستفادة من هذا العرض؟

    الذين يمتلكون بطاقة ائتمان بلاتينية أو ذهبية.

  • كيف أحصل على الجهاز والباقة بعد عملية الحجز المسبق؟

    يمكنك اختيار طريقة التوصيل أو الاستلام من مراكز مبيعاتنا بعد الحجز المسبق عبر du.ae.

  • هل يمكنني الحصول على جهاز {insertdevicename} مع باقة تشمل دقائق محلية بدلاً من دقائق مرنة؟

    طبعاً! استمتع بجهاز {insertdevicename} الجديد الخاص بك مع باقة «إماراتي» التي تأتيك محملة بالدقائق المحلية.

  • كيف سيتم احتساب الرسوم في حال انتقالي إلى باقة جديدة في منتصف دورة الفاتورة الخاصة بي؟

    يتم احتساب رسوم أي دورة فاتورة غير مكتملة بالتناسب وأيضاً رسوم مميزاتك لذلك الشهر باستثناء البيانات.

  • هل يمكنني الاشتراك في أي عرض جهاز آخر أو عروض عقد بالإضافة إلى هذا العرض؟

    للأسف لا، لأنه لا يمكن الجمع بين هذا العرض وعروض أخرى خاصة بالأجهزة والعقود.

  • أين يمكنني الاطلاع على المميزات المجانية المتبقية لدي؟

    فقط أرسل "Rewards" إلى 1233.

  • ماذا سيحدث في حال قمت بإلغاء العقد قبل انقضاء مدة الالتزام؟

    إلغاء العرض قبل انتهاء مدة 12 أو 24 شهراً ينتج عنه تطبيق رسم الإنهاء المبكر على كل شهر متبقٍ في فترة العقد. 

  • متى سأستلم هاتفي الذكي؟

    ستستلم هاتفك الذكي خلال 5 أيام كحد أقصى من تاريخ تقديم طلبك. في حالة الطلب المسبق ستستلم جهازك خلال 5 أيام من تاريخ الإطلاق. يرجى التأكد من الرد على المكالمة الواردة من أحد موظفي المبيعات لدينا كي تتمكن من استلام هاتفك الذكي الجديد في 5 أيام.

  • ؟كم جهاز يمكنني تفعيله تحت حسابي

    يمكن للعملاء تسجيل جهازين على حسابهم كحد أقصى.

  • هل يأتي الجهاز مع كفالة؟

    أجل، يأتي الجهاز مع كفالة عام واحد من اكسيوم. جميع أجهزة HTC تأتي تحت كفالة كومتيل.

Additional Terms and Conditions for Smartphone Privilege Offer These additional terms apply to the Elite Super Plan, Smart Plan and Emirati Plan customers. In the event of any inconsistency between the General Terms, the Mobile specific terms and the Smartphone Offer terms, these Smartphone Offer terms shall prevail.

1. Smartphone Offer
1.1. Customers who subscribe to one of du’s Smart, Elite Super or Emirati plans and hold a credit card or any other special payment plans from du’s list of acceptable financial institutions will be eligible to purchase a mobile phone handset from du (from the list of available handsets) with an upfront payment and further monthly payments as specified by du for the relevant handset.
1.2. Customers who take up the Smartphone Offer can choose from 1GB or 10GB data packages in addition to the data package applicable under their Smart, Elite Super or Emirati plan. Customers will be able to check the aggregate data available by sending a SMS with the key word “Rewards” to the short code 1233. For additional details about the Smartphone Offer, please refer to du’s website.

2. Fixed Term
2.1. The Fixed Term for the Smartphone Offer is either 12 months or 24 months from the date the customer signs the application form and receives the Smartphone Offer.

3. Charges
3.1. Customers will be charged a fixed monthly fee per month for the Fixed Term, in addition to the applicable monthly charges payable in respect to the applicable Smart, Elite Super and/or Emirati plans. 3.2. At the end of the Fixed Term, customers can continue to enjoy the benefits available under the Elite Super and Emirati plans and can continue to receive the subscribed data package.
3.3. Customers must make the initial upfront payment from their nominated credit card and must provide to du a duly executed direct debit instructions form in order to debit the monthly charges against the credit card.

4. Non-payment and Early Termination Fees
4.1. If a customer withdraws the direct debit instructions, or fails to make full payments on time, then: 4.1.1. du reserves the right to suspend the services; and
4.1.2. recover unpaid charges by debiting the nominated credit card or taking other debt recovery actions.
4.2. If a customer terminates the Smartphone Offer prior to the expiry of the Fixed Term, then an early termination fee will apply as follows:
4.2.1. fixed monthly fee x remaining number of months of the Fixed Term.

5. Transfer of ownership
5.1. Transfer of ownership of the Smartphone Offer is not possible.

6. Documentation
6.1. Customers must comply with du’s identification, eligibility and authorization requirements. If you do not provide all the required documents, du will not be able to provision the Service. These requirements may change due to regulatory or security requirements and du may request that you provide additional identification/proof of authority. If you do not comply with du’s documentation requirements, du may suspend or terminate the Service.